zaterdag 6 oktober 2012

Honden bench/ Dog bench

Ik denk dat ik maar een stichting begin. De stichting voor mishandelde meubels. De kast hieronder was door de vorige eigenaar doorgezaagd, omdat hij dacht dat ie dan wel door het trapgat zou passen. Dus niet! Wat doe je met een doorgezaagde kast. Die zet je gratis op marktplaats. Mijn vriendin Connie heeft hem opgehaald en ik heb er een bench voor de hond van gemaakt. Gister heeft Connie geholpen om de puntjes op de i te zetten en gisteravond hebben we hem naar haar keuken verhuisd. Het staat hartstikke leuk. De hond, Spook, is er ook blij mee. Ik hoop dat hij lekker geslapen heeft in zijn nieuwe bedje.

I think I will found my own foundation. The abused furniture foundation. Someone thought he could saw his cupboard in half so it would fit the staircase. Well it didn't. Then he gave the piece of furniture away and my friend Connie took it. I made a dog bench out of it. Yesterday Connie helped to finish it and we took the bench and moved it to her kitchen. It fits like a glove (Ace ventura). And the dog, Spook, ... he likes it too. I hope he slept allright tonight in his new bed.

 Hierboven het zielige overblijfsel van een eens zo leuke kast. The sorry remains of a once so nice cabinet.
 Het project halverwege. The project half way.

 Eerste kennismaking van de hond met zijn nieuwe bed. First time the dog visited his own house.
De bench op zijn plek in de keuken met de bewoner ervoor. Dog bench in place in the kitchen with it's new habitant.

2 opmerkingen:

  1. Helemaal super!!!! Toch een heel ander gezicht dan enkel zo'n stalen frame! Wanneer komt die hond Ășit de kast :-) :-)

    gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig!!!
    was ik ook maar zo creatief!
    wij krijgen ook een hondje en vind dit helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen