zondag 20 januari 2013

Stoel/ Chair


De stoel op de foto is gemaakt van alles wat ik nog kon vinden in de tuin en schuur aan hout en meubelplaat. Ik ben gewoon begonnen met bouwen en ik ben best trots op het resultaat. De kussens heb ik van een vriendin gekregen en die heb ik opnieuw bekleed. Onder in de stoel zit ook nog een laatje voor wat bergruimte. De kussens hebben aan twee kanten verschillende bekleding. Zo kun je kiezen voor een brocante stoel of een beach stoel. Ik vind het moeilijk kiezen welke kant ik het leukste vind. De stoel gaat naar mijn vriendin Connie. Zij wil graag de kamer van haar dochter verbouwen en er een strandthema van maken. 

The chair at the picture was made from scrap. Everything I could find in the barn and garden. I just started building and I am proud of the result. The pillows where given to me by a friend. I put some new fabric on them. The fun thing is you can change the look of the chair. You can change it from brocante into a beach look. I think it is hard to choose which side I like the most. The chair will go to my friend Connie. She wants to restyle her daughters room to make it a beach room.

2 opmerkingen:

  1. Nou Nancy Kim is er nu al blij mee en kan nu niet meer wachten tot ik (wij)met haar kamer ga / gaan beginnen. Heel erg bedankt Nancy.§:-)

    He Nancy Kim is verry happy and can't wait till I (we) start with her room. Manny thanks Nancy §;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wanneer gaan we mijn kamer doen :-) zonder gein, hij is super!

    gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen