vrijdag 18 oktober 2013

Stoelen/ Chairs

Ik kreeg vier stoelen van de buurvrouw. Twee ervan waren nog te redden. Na een grondige sloopbeurt en het verwijderen van de veren, heb ik ze opgeknapt. De engels vlag leek me een leuk thema. Een stoel staat bij mijn zoon op zijn kamer, die er meteen verliefd op was. Wat ik met de andere ga doen weet ik nog niet. De grijze stoel is te koop. Je kunt er op bieden vanaf € 45,00 op marktplaats. Hier is de link:
Marktplaats stoel Engelse vlag

My neighbour gave me four chairs. I could save two of them. I demolished them and removed the springs. Then I restyled them. The union jack seemed like a nice theme. One chair has found it's home in my sons room. He was in love with it. What I am going to do with the other? I don't know.






1 opmerking:

  1. wat ontzettend mooi! Stoer die ene gekleurde en stijlvol die andere! gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen