maandag 3 juni 2013

Toilet pimpen/ Pimp your toilet




Ik vond mijn toilet heeeel erg saai. Dus daar moest ik iets aan doen. Het rood met witte kleedje van Ikea was mijn inspiratie. Het bord was erg stuk en heb ik van mijn vriendin Connie gekregen. Ik heb het opgeknapt en geverfd met kalkverf. De spiegel heb ik ook maar wit gemaakt. De plank is een stuk van een bed en ook met kalkverf behandel. Ik heb wat leuke decoratie items gemaakt, waaronder een bootje van een stuk hout en een hart van resthout. Het is in ieder geval een stuk gezelliger geworden op de wc. Als ik tijd heb, dan ga ik het toilet boven ook aanpakken en foto's volgen nog.

I thought my toilet was very dull. So I had to do something about it. The red and white carpet is Ikea's. This was my inspiration. The magazine holder was very broken. I got it from my friend Connie. I repared it and painted it with chalk paint. I made a shelf with parts of a bed. I made some decoration. A boat of driftwood and a heart of some wood that I had. It is a lot more pleasant to go to the toilet. If I have time I will adress my second toilet. Pictures will follow.

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat je er weer iets bruikbaars van hebt kunnen maken en wens je er heel veel plezier mee.

    I'm happy that you have made something nice with that piece of junk I have cave you. Enjoy
    Love Connie

    BeantwoordenVerwijderen