maandag 3 juni 2013

Twee bankjes van 1 tafel/ 1 table two benches






Bij de kringloop kocht ik een eiken tafel. Die heb ik doormidden gezaagd. Wat nog niet zo gemakkelijk ging, want het blad was wel heel erg dik. Bij elk bankje maakte ik achter nieuwe poten en om het blad een rand, zodat de kussens er niet af kunnen vallen. De kratjes onder de bankjes zijn gemaakt van pallet hout. Lekker schilderen en mooie kussens maken. Klaar zijn de bankjes. Je kunt ze leuk in de gang gebruiken. Handig als je je schoenen aan wilt doen. Helaas passen ze bij mij niet, dus moet ik er weer afscheid van nemen. Ze hebben eerst een week in de kamer gestaan, maar nu staan ze te koop op marktplaats. Kijk maar hier:


At the thriftstore I bought a oak wooden table. I cut it in half. It wasn't easy because the top was pretty thick. I made some new legs at the back. The crates are made with pallet wood. I painted them and made some nice pillows. Ready are the benches. You can use them in your hallway. Sit on them while you put on your shoes. I cannot keep them, cause they don't fit in my home. I will sell them. 

1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal goed uit Nancy !!! En wat is je badkamer mooi geworden. Heel mooi allemaal :)).

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen